
Klachtenregeling ProtecSure
Artikel 1 - Doel en Toepasselijkheid
Deze klachtenregeling heeft als doel een zorgvuldige behandeling van klachten over de dienstverlening van ProtecSure, in overeenstemming met de Wet particuliere beveiligingsorganisaties en recherchebureaus (Wpbr).
De regeling is van toepassing op klachten van opdrachtgevers, derden en overige betrokkenen met betrekking tot het handelen of nalaten van medewerkers van ProtecSure.
Artikel 2 - Indienen van een Klacht
Een klacht dient schriftelijk of per e-mail te worden ingediend bij ProtecSure en bevat ten minste: a. Naam en contactgegevens van de klager;
b. Een duidelijke omschrijving van de klacht;
c. Datum en plaats van het voorval;
d. Eventuele relevante bewijsstukken.Klachten kunnen worden ingediend via:
E-mail: klachten@protecsure.nl
Postadres: Pruimendijk 300 2989 AP Ridderkerk
Indien gewenst, kan de klager ondersteuning vragen bij het indienen van de klacht.
Artikel 3 - Behandeling van de Klacht
Na ontvangst van de klacht wordt binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging verzonden.
De klacht wordt binnen vier weken na ontvangst beoordeeld. Indien meer tijd nodig is, wordt de klager hierover geïnformeerd.
De klacht wordt behandeld door een onafhankelijke functionaris binnen ProtecSure die niet direct betrokken is bij de klacht.
Beide partijen kunnen worden gehoord bij de beoordeling van de klacht.
De klager ontvangt een schriftelijke reactie met de bevindingen en eventuele maatregelen.
Artikel 4 - Beroepsmogelijkheid
Indien de klager niet tevreden is met de afhandeling, kan deze binnen vier weken bezwaar aantekenen bij de directie van ProtecSure.
De directie beoordeelt het bezwaar binnen vier weken en brengt een definitief oordeel uit.
Indien de klager daarna nog ontevreden is, kan de klacht worden voorgelegd aan de Inspectie Justitie en Veiligheid.
Artikel 5 - Registratie en Evaluatie
Alle klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en ten minste vijf jaar bewaard.
Jaarlijks wordt de klachtenregeling geëvalueerd en indien nodig aangepast om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen.
Artikel 6 - Slotbepalingen
Deze klachtenregeling is openbaar en beschikbaar via de website van ProtecSure.
In gevallen waarin deze regeling niet voorziet, beslist de directie van ProtecSure.
ProtecSure Beveiliging
Met ProtecSure kiest u voor zekerheid in veiligheid.
+31 6 41405874
© 2025. All rights reserved.
info@protecsure.nl

